Isnin, 28 September 2009

Perjumpaan Hari Keluarga di Sayong







Pada hari raya ke 2,kami telah bertolak dari selayang ke sayong untuk menghadiri kenduri tahlil dan doa selamat di rumah mak sedara aku@mak yang(Kakak mak AKU).Di sana kami telah berhimpun untuk sesi ambil gambar dari anak2 opah aku yang berasal dari Sayong,K,Kangsar.Yang Tiada dalam gambar adalah pak man,pak din dan pak dan serta keluarga mereka lah.Alhamdulillah walaupun hujan dan cuaca suram,kami masih berkesempatan untuk membuat sesi fotografi untuk kenang-kenangan kami.Buat Pengetahuan mak yang telah pun menyambut CICITnya yang terbaru,bermakna Aku menjadi ATUK saudara dan Bini aku menjadi OPAH,he he he,rezki2,Mak aku dah ada cicit sedara rupanya,cicit kepada kakak dia.

semoga semua enjoy,kepada penganjur,saya ucapkan ribuan terima kasih terhadap makanan dan layanan kalian semua,Hanya Allah yang dapat membalasnya di Akhirat kelak dan berbesarlah kiranya dapat kita berkumpul lagi dengan kehadiran PENUH adik beradik ibu saya,wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan