Isnin, 28 September 2009

Hari Raya Dah Tiba!!!









Salam Aidilfitri Semua! Sudah seminggu kita kita meninggalkan ramadhan yang penuh keberkatan, dan menyambut bulan kemenangan! Di sini saya uploadkan pic yg di ambil pada hari raya 1 di rumah selayang! Almaklum lah,aku la lighting man,aku la fotographer,aku ler model,berpoloh den dibueknye!Hantam sajalah labu,inilah pic yang terhasil dalam serba kekurangan peralatan. Tidak terlambat untuk saya mengucapkan Selamat hari raya aidilfitri
dan maaf zahir dan batin, Jika ada terkasar bahasa. Jemputlah datang kerumah, boleh teman saya makan kat kedai mamak mauheheheh :p

Alfatihah kepada Allahyarham Anuar bin Jaafar@bapaku dan saudara2ku yang telah meninggal dunia,semoga berada dalam golongan yang beriman dan beramal soleh,amin!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan