Isnin, 28 September 2009

Oh Kodiang!





Sedikit tentang Kodiang,Mukim Kodiang ni dalam Daerah Kubang Pasu,Kedah.Dalam Bahasa Siam 'KOK DIANG'@'Kok Ding' bermaksud Bukit Merah,tapi sepanjang pengetahuan aku,aku tak nampak pun bukit merah di kodiang.

Kodiang ni tempat kelahiran mak mertua aku.so raya ni aku melalui satu gua menarik bagi aku,Gua Kerbau tapi aku tak singgah sebab tak tahu jalan nak masuk ke dalam GUA KERBAU tersebut,sebab GPS aku satelit takde line,insyallah suatu hari nanti aku akan shoot kat dlm gua pulak,kalau ada rezki.

Aku selit lah 1 pic Gua Kerbau ni dari jauh untuk tatapan bersama!mcm aku juga besarnye heheheheh

1 ulasan:

  1. untuk pengetahuan cek... bukit yang merah tu dah rata, ditarah sebab nak angkut tanahnya yang sangat merag, kedudukannya kat kubang beruang sebelah kampung sena.

    BalasPadam