Rabu, 1 April 2009

Sehari Di Penang



Di tulis Oleh : Omy

Minggu tu aku balik penang,dan jln2 sana sini.Terpikir la tak pernah lagi pergi BUKIT BENDERA.kali terakhir aku pergi masa umo 1tahun da.Kebetulan Kak Mi kwn Lia ajak kami pegi sekali ke bkt bendera.kami on je la.Ni la pic yg sikit sempat di upload :D.Posting kali ni aku rajin sikit mengedit ala ringan,saje gatal tgn dan ada lebih masa so i edit jela sambil mengasah bakat cewahhh :D.Jurugambar tua pernah berkata "semua orang boleh tangkap gambar tapi tak semua orang boleh bercerita dlm gambar".(erm kalau sapa yg takpaham tu,korang buat2 paham je)


Semangatnya awal pagi dah ke BKT BENDERA


Sempat juga aku snap dlm keadaan gegar dlm train

Sambil Menunggu Train Tiba

Cheese!


Ni la Train Bkt Bendera
Aku tgh Posing Ntah apa2,tapi awan tak mengalah punye biru :D

Burung Kakak Tua,Hinggap Di Jendela,Nenek Sudah Tua Giginya Tinggal Dua

Pose,Jgn x pOSE!




Pandang apa tu Kak Mi

Senyum



Jln Bkt Bendera


Sekawan Semut


kasih ibu

Kasih ibu

Kasih Ibu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan