Ahad, 12 April 2009

Family Day Sek. Pangkalan Data@Kalumpang Resort Training Centre



Family Day Sek. Pangkalan Data@Kalumpang Resort Training Centre, tempat ni kiranya bagus dan aman damai,terletak di Hulu Selangor,sebelum Pekan Tg Malim. airnya juga x tercemar, nampak la ikan2 main2 kat celah batu, Airnya sesejuk air dlm peti ais
Seksyen ni dah lama x buat Family Day sejak 2003 di PD, Staff keseluruhan 90org,yg dtg dlm 30keluarga di Kalumpang ni. Maybe diorg sibuk OT hujung minggu dan kesibukan menjadi ketua keluarga di rumah masing2 la(xkan rumah aku kot :p)
Semuanya berjalan lancar,Apa Yg terkurang kira aku halalkan lah,sbb aku tgk mak & Bini i seronok kat sana , Aku je x seronok sbb $ aku yg keluar muahhahahahahha(Chalet rm160-10) + (Makanan rm48x3org)sabtu-ahad
Kemudahan kat sini kira bagus juga la,cuma nak masuk dari jalan besar ke dlm hutan ni merosakkan alligmnt keta aku
check in 1pm sabtu balik 230ptg,mak oi punye la aku letih lepas tarik tali tu,balik chalet aku zZzZzZz kejap dlm 1jam.Pastu bertolak ke Ipoh@Medan Gopeng hantar bini I naik Berlepas dgn bas ke penang dlm 4pm.
Syukur Alhamdulillah perjalanan kami selamat pergi dan balik,Cuma Kabarnya Idan dan suaminya Along eksiden di PLUS arah Ke Kuala Lumpur exit Bkt Beruntung,Keta Avanzanye habis belakang sampai Spare tyre pun hilang ntah kemana impact dr eksiden tu
Enjoy ye semua,

Pose Cik Lia

Mak I Pun Bergambar

Mak I Pun Bergambar

Skodeng Jarak Jauh

Senyum

Anah Abah

Atuk Buat Apa Tu

En Rahman Teringat Bini Jauh DI Kota bharu ke :p

Sempat Zack Mancing Dpt Tongsan 4Kg 3Sebarau

Menanti Upacara BBQ

Very Ong WO


Mai & Birthday Girl Qistina


Happy Birthday To U


Roti Canai Teh O


Breakfast Time!


Sebelum Beraksi


Anak Sapa Lah Ni


Semangatnya Dia!



Belum Sampai Dah Jatuh?Mmg Hebat!

Senyum Ye Cik Lia


Baling Jgn Sampai Pecah Ye!


Sempat lagi Senyum Tu


Kesian Aku X De Org Nak Amik Gambar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan