Rabu, 18 Mac 2009

Ex-Sementas Reunion 93-97@Restoran Nelayan Titiwangsa



Di Tulis Oleh : Omy

Salam semua,kali ni aku mengupload pic masa xtvt reunion dgn member sekolah men aku yg lama,,x ramai dari batch saya yg hadir,tapi kemeriahan tetap terasa ,seronoknya terkenanng kisah dulu,tengok ramai yg dah berkeluarga,utk sesi bergambar aku gerak awal,sakit perut da,


cheq mai lambat cheq balik awal itu hari da
tahniah kpd penganjur krn menjayakn runion ni dgn begitu jaya walaupun 1st time tu
di harap thn depan di adakn lg aktiviti mcm ni,cuma cenderahati je cheq x dpt,habih tu


Kawan² Yg Hadir (Di Meja Mkn Kami)


Ipah & Nana+anak Nana


My Fren & My Wife


Aswan & Chekgu Izuan


Me & Lia


Pic Ramai ( Hurm Pic aku xde da,pic x jadi)


Siap Sedia Sesi Bergambar


Fendy & Aswan menaiki kereta hasil aktiviti samseng mereka


Nana & anak


Now! menjadi Ketua Kongsi gelap 08&24 kwsn Laksamana


Now! menjadi PEMUDA MCA di Pinggirn BT. Caves


Now! Pembantu Ketua Kongsi Gelap 08&24 kwsn Laksamana


Anak nana


Licin Habis


My Beloved Wife :D




1 ulasan: